Co mówi o Tobie print na t-shircie?
Założyciel Facebooka – Mark Zuckerberg, każdego dnia zakłada dokładnie taki sam T-shirt. Choć przyjął tę zasadę, by nie zaprzątać sobie głowy błahostkami, podczas gdy ma na niej komunikację międzyludzką większej części świata – to jego przewrotny w stosunku do trendów look – czyni go postacią bardzo charakterystyczną.
Tak jak gładki T-shirt dla Marka tak i koszulka w charakterystyczny print – dla wielu osób jest przekaźnikiem jakiejś idei, komunikatorem, łącznikiem z myślącymi podobnie. Jest formą niezależności w wyrażaniu siebie, manifestu dla odrębności, a czasem przynależności do danej grupy o zbliżonych wartościach, poglądach lub zainteresowaniach.
Do celów związanych z taką manifestacją T-shirty zaczęto wykorzystywać w latach 60-tych (w kampaniach promocyjnych Walta Disneya), by już 20 lat później, za sprawą ówczesnych osób wpływowych i gwiazd, stały się mainstreamowym elementem wyglądu. W tym „międzyczasie” i później były one produktem misyjnym, zachęcającym do przyjęcia konkretnej religii, formą wyrazu projektantów mody, artystów, polityków, satyryków i przedstawicieli subkultur.
I tak już zostało. Ludzie na całym świecie poczuli wielką moc obrazkowego i sloganowego przekazu, a zwykły T-shirt, który kiedyś służył za bieliznę, stał się prawdziwym medium, tłem do wyrażania myśli i opinii. Najprostsze rozwiązania mają się najlepiej. Obok jeansów – zwykłe T-shirty, czyli koszulki w kształcie litery „T” – to najpopularniejszy produkt odzieżowy na świecie. Mówi się też, że jest to najbardziej demokratyczny element stroju jaki kiedykolwiek wymyślono.
Dziś główną motywacją noszenia T-shirtów z nadrukiem jest podkreślenie indywidualizmu lub utożsamiania się z czymś. Nosisz je z zamysłem i korespondują z Twoim lifestylem? Jesteś nie tylko modny, ale dajesz ujście swojej ekspresji, jesteś autentyczny w działaniach i bezkompromisowy. Ta baza całego stroju, niezależnie czy skomponowanego z dresem czy zestawionego z casualową marynarką i chinosami – skupia w sobie spontan, sport, luz i miejski sznyt w jednym, a przy tym wszystkim wyraża Ciebie. Uważnie dobierasz motywy czy są Ci obojętne? Jaki print znajduje się na Twoim T-shircie?
[adrotate banner=”28″]