- Strona główna
- Reklamacja
Reklamacja
- Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na zwrot@denley.pl.
- Dla Państwa wygody udostępniliśmy wysyłkę reklamacji paczkomatami InPost (przesyłkę nadacie Państwo 24/7 w dowolnym paczkomacie) oraz Pocztą Polską (przesyłka nadawana w placówce Poczty). Za przesyłkę taką nic Państwo nie zapłacicie.
- Szczegóły oraz instrukcja:
Zwrot paczkomatem Inpost
1.By skorzystać ze zwrotu poprzez paczkomat InPost, zapraszamy na stronę.
2.W celu nadania przesyłki paczkomatem, należy wypełnić wszystkie puste pola.
3.Po kliknięciu "Wyślij", na podany przez Państwa adres mailowy zostanie wysłana informacja o dodaniu zgłoszenia. Potwierdzenie takiego zgłoszenia zajmie nam maksymalnie 24 godziny (dni robocze). Po naszym potwierdzeniu, otrzymacie Państwo wiadomość mailową z kodem nadania oraz instrukcją.
Na opakowaniu zwrotnym nie muszą Państwo wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszecie 10-cyfrowy kod zwrotu. Jeśli wysyłacie Państwo przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Państwa dotarła, prosimy o usunięcie etykiety nadawczej.
Zwrot kurierem DPD
By skorzystać ze zwrotu poprzez DPD, zapraszamy na stronę.
1. W celu nadania przesyłki, w pierwszym kroku podaj przyczynę zwrotu towaru i wybierz czy zwracasz towar w oryginalnym opakowaniu czy nie. Jeśli nie należy podać wagę zwracanych produktów.
2. W kolejnym kroku należy wybrać odpowiedni wymiar przesyłki oraz sposób zwrotu przesyłki:
a) “Odbiór z domu”,
b) “Dostarcz przesyłek do punktu DPD”.
3. Przy wyborze “Odbiór z domu” należy wypełnić formularz z adresem pod który przyjedzie kurier po paczkę. W ten sposób kurier odbierze paczkę prosto spod Twoich drzwi.
4. Po przesłaniu adresu sprawdź dokładnie swoje dane. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij “Prześlij”.
5. Przy wyborze “Dostarcz przesyłek do punktu DPD” należy wypełnić formularz swoimi danymi. A następnie z mapy wybrać punkt odbioru zwrotu.
6. Po wybraniu punktu Pickup, sprawdź dokładnie swoje dane. Jeżeli wszystko się zgadza, kliknij “Potwierdź mój zwrot”.
7. To już koniec! Twój zwrot został pomyślnie wygenerowany. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie zwrotu zamówienia.
Zwrot Pocztą Polską
1. By skorzystać ze zwrotu poprzez Pocztę Polską, wejdź na stronę.
2.W celu nadania przesyłki, w pierwszym kroku (1) wpisz "Denley.pl" i kliknij "Zwróć".
3.Po kliknięciu "Zwróć" pojawić powinny się dane sklepu (2):
Denley.pl
Ulica
Kożuchowska 32
Kod pocztowy:65-364
Miejscowość:Zielona
Góra
W tym samym kroku wypełnij wszystkie pola, łącznie z
numerem zamówienia (3) (numer taki otrzymałeś w wiadomości
potwierdzającej jego złożenie).
4.Po przejściu "Dalej" dokończ procedurę zgłoszenia (4).
5.Poczekaj na weryfikację Twojego zgłoszenia. Po jego potwierdzeniu, na podany wcześniej adres email otrzymasz wiadomość (5) wraz z etykietą adresową (6). Wydrukuj ją i przekaż w punkcie Poczty Polskiej, wraz z zapakowanym, zwracanym towarem.
- W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
-
Bolf Sp. z o.o.
ul. Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem:
www.denley.pl - Formularz reklamacji wersja PDF
- Formularz reklamacji wersja JPG
- Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
- swój login ze sklepu i numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
- pełny adres do wysyłki zwrotnej
- nr konta i dane do przelewu klienta
- przyczynę reklamacji lub opis wady
- TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
- Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
- Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
- Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.
- Skorzystanie przez Klienta z innych form odesłania Towaru w ramach reklamacji niż z wyżej wymienionych, w tym z przesyłki nadanej za pobraniem, jest dopuszczalne wyłącznie po uprzednim ustaleniu takiej formy odesłania Towaru z przedstawicielem Sprzedającego.
- Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. 68 888 03 33.