Choose your language
and country
bułgarski
czeski
niemiecki
grecki
angielski
hiszpański
francuski
chorwacki
węgierski
włoski
litewski
polski
rumuński
słowacki
szwedzki

Reklamacja

  • Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na zwrot@denley.pl.
  • Dla Państwa wygody udostępniliśmy wysyłkę reklamacji paczkomatami InPost (przesyłkę nadacie Państwo 24/7 w dowolnym paczkomacie) oraz Pocztą Polską (przesyłka nadawana w placówce Poczty). Za przesyłkę taką nic Państwo nie zapłacicie.
  • Szczegóły oraz instrukcja:
Nadanie przesyłki reklamacyjnej
  • W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:
  • Bolf Sp. z o.o.
    ul. Kożuchowska 32
    65-364 Zielona Góra
    z dopiskiem:
    www.denley.pl
  • Formularz reklamacji wersja PDF
  • Formularz reklamacji wersja JPG
  • Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
    • swój login ze sklepu i numer zamówienia
    • imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
    • pełny adres do wysyłki zwrotnej
    • nr konta i dane do przelewu klienta
    • przyczynę reklamacji lub opis wady
  • TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
  • Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
  • Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
  • Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.
  • Skorzystanie przez Klienta z innych form odesłania Towaru w ramach reklamacji niż z wyżej wymienionych, w tym z przesyłki nadanej za pobraniem, jest dopuszczalne wyłącznie po uprzednim ustaleniu takiej formy odesłania Towaru z przedstawicielem Sprzedającego.
  • Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi pod nr tel. 68 888 03 33.
pixel