- Strona główna
- Wymiany i Zwroty
Wymiany i Zwroty
Spis treści
Zwrot / wymiana towaru
Jak wymienić?W sklepie Denley.pl nie oferujemy wymiany towaru. Jedyną możliwością jest dokonanie zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia.
Jak zwrócić?
Aby dokonać zwrotu towaru należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu dostępny poniżej:
Wersja PDF - Formularz zwrotu
Wersja JPG - Formularz zwrotu
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można również dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim następujące informacje:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Państwo użyli, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inny sposób zwrotu.
Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.
Zwracany towar wraz z dołączonym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
Wersja PDF - Formularz zwrotu
Wersja JPG - Formularz zwrotu
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można również dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim następujące informacje:
- numer zamówienia
- imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Państwo użyli, chyba że wyraźnie zgodzicie się Państwo na inny sposób zwrotu.
Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.
Zwracany towar wraz z dołączonym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
BOLF Sp. z o.o.
ul. Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem:
www.denley.pl
ul. Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
z dopiskiem:
www.denley.pl
Proponowana w niniejszej zakładce procedura zwrotu towaru nie
stanowi warunku skorzystania z ustawowego uprawnienia do odstąpienia
od umowy określonego w rozdziale VIII Regulaminu ani też w żaden
sposób nie ogranicza tego uprawnienia.
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ, ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.
W PRZYPADKU ZWROTU AKCESORIÓW PROSIMY RÓWNIEŻ O ZWROT ORYGINALNEGO OPAKOWANIA.
KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT.
W PRZYPADKU ZWROTU AKCESORIÓW PROSIMY RÓWNIEŻ O ZWROT ORYGINALNEGO OPAKOWANIA.
Informujemy, że bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej ponosi
klient.
Nie odbieramy przesyłek zwrotnych nadanych za pobraniem.
[BANER-WZ]