Choose your language
and country
bułgarski
czeski
niemiecki
grecki
angielski
hiszpański
francuski
chorwacki
węgierski
włoski
litewski
polski
rumuński
słowacki
szwedzki

Marka Bolf podbija rynki zagraniczne. Mino Kucancanin wybrał stylowy, błękitny garnitur z jej kolekcji

2019-12-09
Marka Bolf podbija rynki zagraniczne. Mino Kucancanin wybrał stylowy, błękitny garnitur z jej kolekcji

Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf. Ta błyskawicznie zdobywa rynki w Czechach, Niemczech czy Ukrainie.

Już w październiku ubiegłego roku, przy okazji konkursu „Ekomersy 2016” informowaliśmy, że marka Denley jest jedną z najprężniej rozwijających się zagranicą. Dlatego m.in. firma została nominowana w kategorii „Ekspansja zagraniczna e-sklepu”.

Pierwsza połowa 2017 roku zdecydowanie potwierdza tę tendencję. Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf. Ta błyskawicznie zdobywa rynki w Czechach, Niemczech czy Ukrainie.

Najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że także obcokrajowcy chętnie chwalą się w social mediach odzieżą z jej kolekcji.

Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf

Najświeższy przykład to Mino Kucancanin. Mieszkającego w Berlinie architekta i trenera personalnego, a prywatnie pasjonatę mody obserwuje na Instagramie prawie 45 tysięcy osób!

Mino kilka dni temu zaprezentował się w ubraniach z kolekcji marki Bolf. Dwa zdjęcia w stylowej, błękitnym garniturze polubiło ponad sześć tysięcy osób.
Jak prezentuje się Mino? Zobaczcie sami!

Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2019
pixel