Marka Bolf podbija rynki zagraniczne. Mino Kucancanin wybrał stylowy, błękitny garnitur z jej kolekcji
Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf. Ta błyskawicznie zdobywa rynki w Czechach, Niemczech czy Ukrainie.
Już w październiku ubiegłego roku, przy okazji konkursu „Ekomersy 2016” informowaliśmy, że marka Denley jest jedną z najprężniej rozwijających się zagranicą. Dlatego m.in. firma została nominowana w kategorii „Ekspansja zagraniczna e-sklepu”.
Pierwsza połowa 2017 roku zdecydowanie potwierdza tę tendencję. Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf. Ta błyskawicznie zdobywa rynki w Czechach, Niemczech czy Ukrainie.
Najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że także obcokrajowcy chętnie chwalą się w social mediach odzieżą z jej kolekcji.
Denley mocno stawia na rozwój poza granicami kraju, budując markę Bolf
Najświeższy przykład to Mino Kucancanin. Mieszkającego w Berlinie architekta i trenera personalnego, a prywatnie pasjonatę mody obserwuje na Instagramie prawie 45 tysięcy osób!
Mino kilka dni temu zaprezentował się w ubraniach z kolekcji marki Bolf. Dwa zdjęcia w stylowej, błękitnym garniturze polubiło ponad sześć tysięcy osób.
Jak prezentuje się Mino? Zobaczcie sami!