- Strona główna
- REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Denley Club”
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Denley Club”
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „Denley Club”
- dalej zwany „Regulaminem”
- 1. Niniejszy Regulamin określa warunki prowadzenia programu lojalnościowego pod nazwą „Denley Club” – dalej zwany „Programem”.
- 2. Organizatorem Programu jest BOLF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze – VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000518284, NIP: 9291861064, REGON: 081225888, kapitał zakładowy: 9.855.000 zł, – dalej zwana „Organizatorem”.
- 3. Program prowadzony jest za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.denley.pl – dalej zwany „Sklepem Internetowym”.
- 4. Program przeznaczony jest wyłącznie dla osób fizycznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, zarejestrowanych w Sklepie Internetowym.
- 5. Status uczestnika Programu uzyskuje się po wyrażeniu zgody na uczestnictwo w Programie, zapoznaniu się z postanowieniami Regulaminu oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie poprzez odhaczenie właściwych rubryk podczas rejestracji w Sklepie Internetowym.
- 6. Uczestnik Programu otrzymuje punkty w związku ze złożeniem i opłaceniem zamówień obejmujących zakup towarów ofertowych do sprzedaży przez Organizatora w ramach Sklepu Internetowego (dalej zwane łącznie „Zamówieniami” lub każde z osobna – „Zamówieniem”). Za każde wydane pełne 100 zł w ramach jednego lub kilku Zamówień uczestnikowi Programu przysługuje 5 punktów lojalnościowych. W przypadku gdy całkowita wartość Zamówień jest mniejsza niż 100 zł, punkty nie podlegają naliczeniu, natomiast gdy niniejsza wartość przekracza przedmiotową kwotę, naliczenie kolejnych punktów następuje po osiągnięciu wielokrotności pełnych 100 zł w zakresie złożonych i opłaconych Zamówień, tj. od 100 zł do 199,99 zł – 5 pkt., od 200 zł do 299,99 zł – 10 pkt., od 300 zł do 399,99 zł – 15 pkt., od 400 zł do 499,99 zł – 20 pkt., od 500 zł do 599,99 zł – 25 pkt. itd. Przy obliczaniu liczby punktów, które uczestnik Programu otrzymuje za złożone Zamówienia, ich łączna wartość zaokrąglana jest w dół do pełnego złotego.
- 7. Punkty zdobyte przez uczestnika Programu zostaną zarejestrowane na jego koncie w terminie 24 godzin od chwili złożenia przez uczestnika Programu Zamówienia uprawniającego do naliczenia punktów.
- 8. W przypadku gdy uczestnik Programu po złożeniu Zamówienia dokona skutecznego odstąpienia w całości lub w części od zawartej w ten sposób umowy sprzedaży, punkty, które zostały naliczone za niniejsze Zamówienie, zostaną odpowiednio przeliczone, a to poprzez odjęcie od całkowitej kwoty pierwotnego Zamówienia części należności z tytułu ceny sprzedaży towarów objętych odstąpieniem, a kolejno naliczenie punktów zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 6 Regulaminu. W przypadku gdy w takiej sytuacji łączna kwota Zamówień jest niższa niż 100 zł lub jej wielokrotność, którą to wartość uprzednio przekraczała, przyznane punkty lojalnościowe zostaną odpowiednio zredukowane.
- 9. Zgromadzone na koncie uczestnika Programu punkty lojalnościowe mogą zostać wymienione przez uczestnika Programu na jednorazowy rabat w wysokości 1 zł zniżki za każdy 1 punkt lojalnościowy do wykorzystania w ramach wybranego przez uczestnika kolejnego zamówienia realizowanego w Sklepie Internetowym. Maksymalna wysokość rabatu na jedno zamówienie nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia, w ramach którego rabat jest udzielany.
- 10. Zgromadzone na koncie uczestnika Programu punkty nie mogą zostać wymienione na ekwiwalent pieniężny.
- 11. Rabat jednorazowy obejmuje całe zamówienie, w którym wykorzystywany jest rabat, z zastrzeżeniem, że rabat nie jest udzielany na towary oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym w ramach zakładki „Sale”. Przy ustalaniu wartości zamówienia, w ramach którego rabat jest udzielany, na potrzeby ustalenia maksymalnej wysokości rabatu, nie uwzględnia się produktów z zakładki „Sale”, zaś punkty lojalnościowe nie mogą zostać wymienione na rabat jednorazowy oraz wykorzystane w ramach zamówienia obejmującego wyłącznie towary z w/w zakładki.
- 12. Rabaty uzyskane w Programie nie łączą się z innymi kodami zniżkowymi możliwymi do wykorzystania w Sklepie Internetowym.
- 13. Dane osobowe uczestników Programu będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator. Dane osobowe uczestników Programu przetwarzane będą wyłącznie w celach związanych z realizacją Programu. Uczestnikowi Programu przysługuje prawo dostępu oraz poprawienia podanych przez siebie informacji stanowiących dane osobowe, a ponadto posiada prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Ponadto uczestnik Programu w dowolnym momencie może skorzystać z prawa do cofnięcia wyrażonej zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem oraz z prawa wniesienia skargi do organu nadzorczego. Powyższe uprawnienia można zrealizować kontaktując się z administratorem mailowo pod adresem: admin@bolf.com, telefonicznie, po dokonaniu procedury weryfikacyjnej uczestnika Programu, pod numerem: 68 888 03 33 oraz pocztą na adres: Bolf Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra.
Można również kontaktować się z inspektorem ochrony danych, który czuwa nad bezpieczeństwem wszystkich danych osobowych przetwarzanych przez administratora: iod@bolf.com.
Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia uczestnictwo w Programie. Uczestnik Programu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na zasadach określonych w Regulaminie poprzez odhaczenie właściwej rubryki podczas rejestracji w Sklepie Internetowym. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, czyli w przypadku udzielenia zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) w/w rozporządzenia, do momentu cofnięcia zgody, ograniczenia lub podjęcia innych działań ograniczających tę zgodę, w tym rezygnacji z Programu, z zastrzeżeniem okresu umożliwiającego dochodzenie powszechnie obowiązujących praw. Dane osobowe mogą być udostępniane w zakresie niezbędnym do realizacji Programu na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, wyłącznie podmiotom dającym gwarancję wdrożenia odpowiednich środków ochrony powierzonych danych. Dane osobowe mogą też być udostępniane organom administracji publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów administracji publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa. Administrator nie przekazuje danych uczestników Programu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej i nie wykorzystuje ich w celu profilowania. - 14. Wszelkie reklamacje związane z realizacją Programu, a także pytania dotyczące Programu należy kierować do Organizatora na adres e-mail: sklep@denley.pl lub pocztą na adres Bolf Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra. Reklamacja powinna zawierać w swej treści: imię, nazwisko i dane adresowe uczestnika Programu oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Organizator rozpatruje ją oraz informuje uczestnika Programu, za pomocą poczty elektronicznej, o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Organizator zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do uczestnika Programu o jej uzupełnienie. Czas udzielania niezbędnych informacji przez uczestnika Programu przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
- 15. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora w formie pisemnej oraz umieszczony na stronie internetowej www.denley.pl w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się uczestnik Programu, tj. w formacie html.
- 16. Warunkiem świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym strony internetowej, na której realizowany jest Program, jest korzystanie z urządzenia z dostępem do Internetu.
- 17. Zakazane jest dostarczanie przez uczestnika Programu treści o charakterze bezprawnym.
- 18. Organizator udostępnia uczestnikowi Programu dostęp do aktualnej informacji o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną na stronie, na której realizowany jest Program.
- 19. Uczestnik Programu może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie wiąże się z rezygnacją z wykorzystania zgromadzonych na koncie uczestnika Programu punktów oraz skutkuje usunięciem konta zarejestrowanego przez uczestnika Programu w Sklepie Internetowym. Rezygnację można złożyć Organizatorowi na adres e-mail: admin@bolf.com lub pocztą na adres Bolf Sp. z o.o., ul. Kożuchowska 32, 65-364 Zielona Góra. Rezygnacja z uczestnictwa w Programie następuje również poprzez usunięcie przez uczestnika Programu konta założonego w Sklepie Internetowym.
- 20. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie trwania Programu, a także do zakończenia Programu, jednak każdorazowa zmiana nie może naruszać praw już nabytych przez uczestnika Programu. O zmianie Regulaminu lub zakończeniu Programu uczestnicy Programu zostaną poinformowani co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie wysłana do uczestników Programu z wykorzystaniem danych kontaktowych podanych podczas rejestracji.
- 21. Organizator przestrzega przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- 22. Uznanie poszczególnych postanowień niniejszego Regulaminu w sposób przewidziany prawem za nieważne bądź nieskuteczne, nie wpływa na ważność czy skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu. W miejsce nieważnego postanowienia zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego Regulaminu. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się odpowiednio regulamin Sklepu Internetowego oraz przepisy prawa polskiego, w szczególności odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.