Także w maju uznane marki z branży medialnej dostrzegły moc i jakość kolekcji firmy Denley (cz. 1)

2019-12-09
Także w maju uznane marki z branży medialnej dostrzegły moc i jakość kolekcji firmy Denley (cz. 1)

Mowa przede wszystkich o tak znanych i popularnych czasopismach jak „CKM” czy „Flesz”.

Miesięcznik dla mężczyzn CKM zaprezentował na swoich łamach aż trzy rzeczy z kolekcji marki Denley.

Wśród najmodniejszych stylizacji na wiosnę znalazła się m.in. granatowa koszula z bardzo modnymi naszywkami, szara marynarka czy dżinsowa kurtka.

Redaktorzy czasopism zajmujących się światem mody bardzo skrupulatnie przyglądają się wszelkim trendom i najmodniejszym kolekcjom

Ta ostatnia, tym razem w żeńskim wydaniu, znalazła także uznanie w oczach redaktorów magazynu „Flesz”.

I tym razem wydawcy podkreślili będące ostatnio w modzie printy. Zresztą cały zestaw najmodniejszych kurtek dżinsowych został opatrzony hasłem: „Postaw na printy”.

– To dla nas bardzo dobra wiadomość. Redaktorzy czasopism zajmujących się światem mody bardzo skrupulatnie przyglądają się wszelkim trendom i najmodniejszym kolekcjom. Dlatego uznanie, którym nas darzą, cieszy nas podwójnie. Potwierdza też, że nasza ciężka praca przynosi efekty – nie kryje zadowolenia dyrektor operacyjny w firmie Denley Roger Cicholaz.

Pokaż więcej wpisów z Grudzień 2019
pixel