Także we wrześniu inne uznane marki doceniły Denley.pl
Ubrania z kolekcji tej firmy znalazły się na łamach tak znanych wydawnictw jak „Logo”, „CKM” czy „Bravo”. „Twój Styl” oraz „Grazia” wspomniały o akcjach rabatowych.
Dziennikarze miesięcznika „Logo” przypomnieli nieśmiertelnie wręcz modne koszule dżinsowe. Te od lat są obecne w kolekcjach na każdą porę roku.
W ekskluzywnym towarzystwie znalazła się denimowa koszula marki Denley.pl
W ostatnim numerze jednak zwracają uwagę na kilka wyjątkowo ciekawych modeli. W tym doborowym i ekskluzywnym towarzystwie znalazła się także denimowa koszula marki Denley.pl. „Oto crème de la crème dżinsówek. Na pewno któraś z nich jest w Twoim guście” – napisali.
Tygodnik „Bravo” dla nastolatków w jednej ze swoich stylizacji wybrał kurtkę z kieszeniami na suwaki z kolekcji Denley.pl. Zdaniem autorów tekstu zdecydowanie ożywia ona całość i działa na plus wyglądu.
Wreszcie kultowy „CKM” zaprezentował skórzaną kurtkę marki Denley.pl, wyróżniając najciekawsze skórzane dodatki modowe.
Kultowy „CKM” wyróżnił skórzane dodatki
– To niezwykle miłe, że najpopularniejsze czasopisma branżowe dostrzegają ubrania z kolekcji Denley.pl. Mało tego, nie tylko dostrzegają, ale jeszcze wyróżniają, jako jedne z najlepszych na rynku. To utwierdza nas w przekonaniu, że nasza praca idzie w dobrym kierunku – nie ukrywa radości Magdalena Puszkarska, dyrektor marketingu w firmie Denley.pl